20160613




星期一
905的晚上
后天的考试
可以快点来吗



大家都去看电影了
因为害怕等下不敢上厕所
所以选择呆在家里






那天
朋友说了
如果要活的好就得活像这样



当然刘巧雯就会想反抗啊
为什么你的就是对的
谁来定义对错
老天都没说话了
你干嘛充当老天呢



虽然心里不服
但是我把安静当做回答
谦虚
谦虚
我要谦虚







上帝听到了
星期天的那天
祂安慰了我




Romans 14:1-4

The Danger of Criticism

Accept other believers who are weak in faith,
and don’t argue with them about what they think is right or wrong. 

For instance, one person believes it’s all right to eat anything. 
But another believer with a sensitive conscience will eat only vegetables. 
Those who feel free to eat anything must not look down on those who don’t.
And those who don’t eat certain foods must not condemn those who do, 
for God has accepted them. 

Who are you to condemn someone else’s servants? 
Their own master will judge whether they stand or fall. 
And with the Lord’s help, they will stand and receive his approval










我想
对我来说
也很难不把自己认为的当做对的
要别人同意和跟随


可是
我又是谁
这个世界谁都没好过谁
我们都是罪人







所以
我要努力当个criticism-free 


别人的方式
我接受


如果别人评判
我也会接受
然后我会心里笑着
阿爸,我可乖的很呢







Judge not,
and you will not be judged.


我为我的决定感到很开心
好久没为自己鼓掌了








No comments:

Post a Comment