20130526



我从一间超多超多马来人的大学回来了
我真的没去过完全几公里内没有电影院的城市
不算城市,算不糟糕到像乡村的乡村?


哈哈哈
去哪里Interview回来
我看在朋友里面
我的梦最大了

也是最荒唐的一个




PILOT!
他们问了很多问题


why do you want to be a pilot?
where's the engine?
how air plane move forward?
do you think family is an important factor for a women pilot?
how many low price airline in Malaysia? name it.
how many airplane manufacturing company in Malaysia? name it.
how you greet the passengers as a pilot?
what the biggest problem as a women pilot?
talk about your qualities to be a pilot?
talk about your health.



最重要

ARE YOU AFRAID OF HEIGHT?






我真的不知道要怎样回答
也不算我不会回答
只是可能不合他们的答案


哈哈哈
其实我好像不在Interview
比较像在和他们聊天





机会渺茫




我没有对自己失望
因为他们说
Liew,you able to convinced us to choose you, but you know nothing about aviation.


哈哈哈
能听到这句不错了啦
至少我成功摇动他们的心



如果我中了
我就是第一个UTHM
bachelor aeronautical engineering and processional piloting 
的第一个女生pilot!



哇!哇!哇!



但是机会渺茫
渺茫到用microscope都可能看不到






不用紧
我说了
老天都在安排
是你的就是你的
不是你的
注定不是你的






这是超好的人生经验



现在有点内疚
向他们撒谎





prof :
are you afraid of height? 


me (mouth) :
no, of course no!


me (mind) : 
walao! I KIA HEIGHT KIA DAO I ALSO BEH TAHAN! 
U KNOW I CANT EVEN SIT MO TIAN LUN! 
 but i wanna be pilot. ME DAMN 犯贱!







我真的真的觉得人生太短
不做疯狂的事
真的真的很浪费时间
很浪费生命



生命太短
世界太美
你能做的太少




如果我
有钱
有能力
有胆量
有时间
我已经不在这里
可能在哪个国家
跳降落伞
要不然就是在巴黎铁塔下
找个洋人玩French kiss 






你们不会这样觉得吗







No comments:

Post a Comment