20150509





So we live a life like a video when the sun is always out
And you never get old and the champagne's always cold
And the music is always good and the pretty girls
Just happen to stop by in the hood

And they hop their pretty ass up on the hood of that pretty ass car
Without a wrinkle in today 'cause there is no tomorrow
Just some picture perfect day to last a whole lifetime
And it never ends 'cause all we have to do is hit rewind






今天
是特别的一天

看回照片
让我眼泪湿湿








那天
教授问了
谁想要回到小时候
谁又想要留在现在



当然
当然我想回到小时候
回到中学
回到老婆的怀抱
当我一起来就会感谢老天
给我美满的生活的时候




我却更想要留在现在
不是现在
比较像是去年








无数的开会
半夜不睡觉
一个星期不见好像会死掉一样
的日子





虽然
那时候吵架很多
生气对方也很多
不满不爽更加多



但是现在想起来
我却不记得哪一些
只记得照片那短短一秒的回忆
那时候照片里的我们










现在
即使有了全屋子的人
却不比那时候的我们亲



是真的吧
终是不对要等到失去了
才会珍惜和想念









不要求多
人生最幸福的时候
请记得对方就好


比如:结婚的时候










No comments:

Post a Comment